Köşe Yazısı:Photoshop

Aranızda mutlaka photoshopla uğraşan vardır. İster uzman olun ister amatör. Ben şahsen photoshopla aşırı derecede uğraşıyorum. 2,5-3 seneden beri photoshop ile uğraşıyorum. Bazı programlar görüyorum (shop programları) . Ama maalesef ki onlar genellikle shop için olmaz.
Örneğin;
Photoscape bir shop programı olarak bilinir ama ''RESİM DÜZENLEME'' programıdır.


  En iyisi,size Adobe Photoshop serisi öneririm,amatörler Photofiltre 7'den başlayabilirler. Adobe Photoshop serisi maalesef ki paralı,ama deneme sürümüne crack atarak tam sürüme parasız ulaşabilirsiniz.
Bu arada ilk başta Adobe Photoshop serisi zor gelebilir,ama yavaş yavaş alışacaksınız.
   Bir yazımızda daha görüşmek üzere!

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a Reply